den kommande veckan

jag har en rätt så fullspäckad vecka framför mig.. :) inte en lugn stund verkar det som. fast det blir det ändå alltid, som tur är!

imorgon ska jag leka med jee, sen träna med johanna. ska bli spännande att se hur kass kondition jag har ;)
på torsdag är det jobb i lund.... sen kommer maja dit och myser med mig. hihi
på fredag jobbar jag med, sen har jag för mig att jag ska va med anna? haha.. sorry..
lördag, jobb, sen utgång tror jag!
söndag, fika med linnea sen personalmöte.

nu vet jag vad jag ska göra i veckan, ifall att jag glömmer det ;)
nu ska jag se finalen av bartenderskolan!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0