hacka lök i köket - kebab!

har inte uppdaterat på ett tag och får klagomål från anna ;)

men igår så jobbade jag på håkanssons. jättemycket folk i hela stan och även hos oss. men det var skoj! :) sen var jag på eh ett tag och skrattade med sandra och bibi. sen kom jaana. mina fina små söta arbetskamrater :)hihi jaana körde mig hem och så slöade jag ett tag sen stack jag och anna till jaana på myskväll. lyssnade på musik och röte vattenpipa och de dansade så snyggt medan jag var DJ. hahaha fan vad fula. hacka lök i köket - KEBAB! hahaha!! vi hade köpt gräddbullar och när anna kom ut från toaletten så tryckte jag upp en i huet på henne.. det gjorde tydligen ont.. fick själv lite i håret så det är fortfarande klibbigt.. hahahah. tack för den kvällen.

idag har jag sovit till ett sen itne gjort ett skit. så himla skönt. imorgon ska jag tvätta sen jobba på eh......

en mycket bra helg!



bildbevis på anna när hon slänger sig undan gräddbullen!!! hahaahah

Kommentarer
Postat av: JAWNA

Hahah! Kul att hon blev spetsad av en gräddbulle :D

2010-09-26 @ 22:18:39
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: anna

badaaaang!! trodde knappt man kunde bli så paff! wow! ;)

2010-09-27 @ 11:29:09

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0