i miss you, i'm going back home to the west coast



vad trött jag är. har haft inventering på jobb idag. fick gå upp mitt i natten för det :( men dagen gick snabbt över. fick lite fler timmar idag så jag är nöjd. stör mig dock på folk som inte har förstålse för andra och tror att alla kan allt och att ingen är "ny".. aja.. bara till att bita ihop.

efter jobb åkte jag hem och vilade ett tag sen kom hemma i sin fina bil och hämtade mig :) vi tittade på balen men kom lite sent så där var typ inget folk.. :P

nu sitter jag i min soffa och njuter av ledighet till imorgon ;) sen är det jobb och sen lite förfest här hemma sen utgång i helsingborg!! ska bli så trevligt :D

ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0