juni månad

snart är det sommar. om mindre än två veckor för mig. fyfan vad jag längtar. fast bara efter juni månad. de andra månaderna kommer bestå mestadels av jobb..

jag vill ha sommarkortet så jag kan åka rundor och hälsa på folk. vill åka till jaana och mysa igen. hon har en jäääätefin lägenhet i malmö. älskar hennes balkong. hade kunnat sitta där en hel dag och bara mysa. dock är det svinigt dyrt att ta sig till malmö. 120 kr tur/retur.. och de vill att man ska ta kollektivtrafiken? jävla idioter!!

älskar att vara ensam hemma som jag är nu. kan ha mammas dator, sitta i vardagsrummet och njuta. hehe.

på lördag blir det nog utgång. var ett tag sen sist så det ska bli skitskoj. :) min budget för kvällen är 124 kr. hahah, vi får se om jag kan hålla den. har egentligen inget val.. annars får jag leva fattigt resten av sommaren....

jag vill vara rik, köpa alla mina kläder på spirit, ha en macbook, egen lägenhet, köpa gymkort (mitt går ut nu i juni) och börja plugga eller ha ett heltidsjobb.. tror det hade gjort mig glad ;) haha. och en pojkvän. det hade inte varit helt fel. hehe. heh..

snart kommer andrea och lollo hem. gud vad mojsit. kommer nog bli en bra sommar trots allt :)

nu börjar plastikturisterna igen!!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0