are you gonna leave me now?



(DET GICK Å LADDA UPP EN BILD!!!!!)

sådärja. nu är jag nöjd.. hihi.

gick upp i tid och stack bort till slingan och joggade/gick lite. träffade johanna där :) sen cyklade jag hem och åt gröt. man känner verkligen hur länge man håller sig mätt på det. dock blir jag lite illamående av det men man vänjer väl sig. nu sitter jag i trädgården och schteker i solen, som igår. man får ju passa på och ta vara på allt solsken man får gratis nu för tiden ;) och det är riktigt varmt. 24 grader och vindstilla. såhär hade alla mina dagar fått se ut :)

ska sitta här ett tag till sen ska jag in och duscha och sedan bli hämtad av min syster som ska laga mat till maj :D jag är ju bara en liten lillasyster. hih

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

idiot!!!! ;)

2010-08-31 @ 18:41:37

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0