malmö och överraskning

jag är så otroligt trött.. ställde in alla planer för kvällen för att bara få vila ut. ska upp tidigt imorgon och mådde inte så bra i kväll så ja..

var i malmö med weich idag. var inne på indiska där jag hittade en fin ring men bestämde mig för att inte köpa den utan spara pengar! så när jag testade kläder gick weich tillbaka för att lämna ringen. direkt när vi kommer ut ur affären så tar hon upp en påse och ger till mig. hon hade köpt ringen till mig!!!! guuud så glad jag blev! :D taaaack!!!

köpte en halsduk och en stickad cape med :) mojsit. hittade dock inga jeans och blev deppig.. åt sallad och var nyttig, weich har lovat mig att hjälpa mig att bli hälsosammare! :) skönt.

nu ska jag sitta vid datorn sen sooova.

ps, saknar mamma :( buhuhu.... whäääää (som du skriver, jaana)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Amen juuuulija! Du måste kirra så att du kan lägga upp bilder :D

2010-08-27 @ 22:09:35
URL: http://sandrasophi.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0