helgen

har inte ätit middag sen i fredags. haha.. är lite småhungrig faktiskt.. och TRÖTT. har haft en så jädrans rolig helg. hänt saker hela tiden. i fredags jobbade jag sen kom anna hit och åt middag med oss. vi myste och tittade på tv hela kvällen. på lördagen var jag med johanna på väla och ikea och lite på mezo sen blev det att jag och anna träffades och fick sms om att seb var i stan så vi åkte och hälsade på honom. sen åkte anna, jag, seb, carl, vilsmyr och mcarus till helsingborg och dansade. igår var jag så jävla seg. kom hem halv 6 och jag och anna åkte till väla igen men vi hamnade bara på ett fik och satt och glodde på varandra. hahaha..

la mig vid tio igår och har precis vaknat. är ledig idag som tur är. ska baaaaaara vila. underbart. haha. sen blir det jobb imorgon, torsdag, fredag och lördag. lagom :) jag är så nöjd över hur jag arbetar för tillfället. lagom mycket. dock ska jag väl försöka få fler tider, men skönt att jobba fyra dagar i veckan typ.

nej nu ska jag äta frukost ;)

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0