indestructible

jag har haft en underbar helg. :) igår var jag i malmö alldeles själv och det var underbart. ingen jobbig som vill in i alla affärer.. haha! såg robyn på musikhjälpen helt random. najsss. sen åkte jag hem i den coola citytunneln och satt fast med tåget i femtio minuter.. sen åkte jag hem med anna och gjorde vid mig snabbt sen kom sandra och vi stack hem till henne. angelica kom dit med sen. förfestade lite sen åkte vi till hbg. tapas och tivoli. träffade min efterlängtade vicky som jag inte sett på ett tag. väldigt överraskad blev jag :) lyckad kväll faktiskt. en bra försmak av den kommande helgen :)

idag bakade jag och sandra lussebullar efter en ganska sömnlös natt med en jävla grinchenfilm.. men vad gör man inte för laget? hahaha orkar inte med smset ;) blev fina lussebullar. hestar och sånt. sen var det kalas och det var mycket mojsit med sandras släkt :) sen körde hon och marcus mig hem :) nu slöar jag som fan. ska kolla gg och bara njuta av ledighet.. träffa vicky imorgon och försöka sola solarium :) bilder från helgen kommer kanske senare om sandra eller angelica lägger ut några..

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för en heeeelt underbar helg min vän! <3

2010-12-20 @ 12:33:06
URL: http://sandrasophi.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0