rastlös!!

shit vad uttråkad jag är. har inte varit såhär rastlös på evigheter. vill klättra på väggarna nästan. finns INGET inspirerande som jag kan göra.. jag menar, hur skoj är det att fixa kläder som gått sönder eller dammsuga/damma? nej precis...

skriver in födelsedagar i min nya kalender men inte ens det blev så fint som det brukar. haha. jag har nymålade naglar, ska noppa ögonbrynen på onsdag, har peelat mig idag, tonat håret har jag redan gjort, vågar inte klippa det själv men är fan sugen på att bara klippa det lite. hahaha..

aja, ska fortsätta med min kalender sen får jag väl hitta på något annat..!

i sommar ska jag ligga på stranden varje dag och ta vara på värmen. låter bra va? hih

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var noppar du ögonbrynen? Hittar ingen bra ställe och vill inte göra det själv!

2011-01-02 @ 14:47:54
Postat av: Julia

svar: jag noppar dem på hudvårdsstudion i landskrona :)

2011-01-02 @ 15:43:12
Postat av: Anonym

Tackar :)

2011-01-05 @ 23:25:50

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0