there's a possibility

alltså nu kan jag nästan va som hon i videon, sandra. hon som inte har några kläder att ta med sig till london. för jag har INGET att ha på mig idag.. köpte en kavaj igår men den var inte fin :( eller den är fin, men inte på mig längre.. och vi ska på julbord med jobbet efter jobb idag så man får va finklädd på jobbet hela dagen ;) haha.. aja, vi får väl se hur det blir. man vill ju ha något man inte brukar ha på jobbet.. men det känns som att jag haft alla kläder där nu.. inte för någon bryr sig.. hihi

aja nu ska jag äta frukost :D

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg! Och du... du får gärna "gilla" min blogg med! :D

2010-12-02 @ 12:27:50
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah, önskar att jag hade fått se ett sånt utbrott.. :D

2010-12-05 @ 21:36:20

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0