första advent

jag kan, ännu en gång, inte ladda upp bilder.. ackack..

igår segade jag hela dagen sen vid sju tiden gick jag i snöstormen hem till Fridah och hämtade henne. vi gick till konsum och köpte lite gott sen hem hit och tittade på tv och snackade. som jag har saknat henne :(

idag har jag sovit till elva och dammsugit hela huset. eller snart iallafall. ska damma mitt rum, sen ska det också dammsugas ;) sen klockan två är det jobb som gäller. det ska bli underbart mysigt nu när det är julmarknad :)

ha en bra första advent :)

Kommentarer
Postat av: Fridah

Jag har saknat dig också <3

2010-11-29 @ 10:10:34
URL: http://fridahgomer.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0