helgen

i fredags jobbade jag och sen stack jag hem och var opepp men stack till carl ändå. och jag ångrar inte det för fem öre. för fyfan vilken kväll jag hade. massa härligt folk, mkt skratt och sedan utgång i helsingborg. dansade hela natten lång och det var så jävla skoj. hade gjort allt för att va där imorgon, när jag jobbar i lund.. fan! usch

igår var jag på barnkalas hos hannes. sen fick jag rycka in på eh för där var skiiiitmkt folk! sen lagade jag mat med johanna och ida här hemma och myste :D

idag har jag sovit länge och varit med sandra på eh. fina hon. hihi. nu sitter jag redo för gossip girl :)

nästa vecka kommer bestå av ganska mkt jobb... ska va i lund tre dagar. segt! men jag överlever för har många saker att göra som gör mig glad. fika med kära vänner som jag inte träffat på ett tag och ullared!! :) så det överväger väl det jobbiga....

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0