heartbeats

så jävla tråkigt att blogga.. haha

men det gick bra i lund igår. ville dock bara vända i lund så dåligt jag mådde. ville bara hem hela dagen.. hemskt att vara sjuk igen. så idag åkte jag ner för att jobba en fjöntig kvart på eh, sen körde min syster mig hem. nu sitter jag här och vilar. försöker bli frisk.. ska ju jobba på håkanssons imorgon.. får vila på söndag också, sen MÅSTE jag va frisk för då väntar en sju dagars lång arbetsvecka..! ;)

nu ska jag dricka te, fastän jag hatar det..!

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig! :*

2010-10-21 @ 20:49:03
Postat av: Emma

Krya på dig! :*

2010-10-21 @ 20:49:19

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0