tempel

trött som bara deeeeeeeen... men hade en bra dag igår. jobbade på håkanssons och var lite trött och hängig hela dagen. gick till eh för jag missade bussen och snackade med jaana, sen kom weich.. :) skulle till häljarp med sandra på förfest hos marcus innan hbg men mådde inte bra så sov i nån timme och åkte med johanna x2, ida och maja till hbg ist. träffade anna där och gick till tempel. sen träffade vi sandra och co med. :) hade en riktigt trevlig kväll. dock sumpade ida mina chanser men vi fick oss ett gott skratt ;D hahaha! tog tre bussen hem och hade så jävla ont i fötterna men som tur var fick vi sittplats.

idag skulle jag ha åkt med vicky till center syd men är helt död så vilar upp mig inför ikväll. elin kommer om 2,5 timme och då ska vi gå bort till jossan på maskerad. sen är det även klassfest ikväll. busy busy.

nu ska jag snacka med hannes och matheo. små nuffisar.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0