ännu en kvällsfika med fröbbe


hittade en megasöt bild på lille-hannes. nu går han i skolan och är tuff

idag har varit en bra dag. det gick snabbt på jobb och jag tänkte att gud vad mysigt det hade varit om jag och johanna fikade efter jobb och komiskt nog hade jag fått ett sms av henne där hon frågade om vi skulle fika. det var mojsit :)

mitt internet fungerar bra idag så det blir lite paradise hotel ;) hehehe. sen imorgon ska jag mysa med jaana ett tag :) ska bli skoj, jag saknar henne. och så ska jag träffa andrea på söndag. DET VAR ALLDELES FÖR LÄNGE SEDAN! :(

nu ska jag titta på ph ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Julia :)



Hur har du det i sveigre?

Vi har haft det toppen har, om man bort ser ifan idag da det regnar mega mkt. Sa vi hoppas pa lite sol imon da det ar var sista dag. Hoppas vi kan ses snart nar jag kommer hem. VIll ju ha en up date om dit liv.



saknar dig iaf.



KRAMAR MAJA

2010-09-22 @ 19:40:50
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0