it's hard to give up..



hade en megamysig kväll igår med maja och lollo. de hämtade mig när jag var klar på jobbet så åkte vi till burger king. sen åkte vi rundor och sen hem till lollan. kollade på tv och myste. hihi. sen låg vi och snackade om allt ända till klockan 6 på morgonen så nu kan väl förstå hur trött jag är nu? haha. men det är tur man har sånna vänner man kan ligga å snacka med. dock lär det inte hända igen på ett tag men dirr när lollan is back så får vi ha en reunion ;)

fast imorgon kommer vara en liten reunion det med. för då ska mitt lilla tjejgäng återförenas efter några månader isär. jag, lollo, maja, ida och johanna ska ut och dricka lite cider och kanske ut och dansa sen. den enda nackdelen är att jag ska jobba klockan kvart i tio dagen efter... det suger, men det känns som det får vara värt det.

nu ska jag kolla lite på paradise hotel danmark. börja aldrig kolla på det för då kan du inte sluta!!

ååh vad jag kommer sakna dig lollo. ♥

Kommentarer
Postat av: lojs

jag håller på att döööö så trött jag är, haha! åh, jag kommer saknar dig (er) jättemycket också! hade det jättemysigt igår!!! ♥

2010-09-09 @ 20:12:06
Postat av: Anonym

mehehe, hjärtat funka ;)

2010-09-09 @ 20:12:28
Postat av: Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjja

tack tjejer, det var mega mys och måste absolut göras om när ullis is back! Ser fram emot imon :)

2010-09-09 @ 21:17:19
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0