ormring by kenza



orkar inte skriva egentligen. men vill uppdatera lollo om mitt liv nu när hon är en bit ifrån det.. ;)

vaknade vid tolv idag och gjorde mig klar snabbt sen åkte jag med emma och lovisa till stan. hälsade på min syster som praktiserar på flizans te och kaffe. hon är så söt och kan prata som bara den :D haha sen gick vi i affärer. köpte två jättefina ringar på guldfynd. kenzas ormring och en likadan silverring som jaana har. sååå nöjd :D sen fikade vi på maddes. det var riktigt trevligt med dem. hihi sen påvägen till bilen hittade vi sandra så hängde med henne till eh. sen kom maja och johanna dit med och vi satt där tills det blev mörkt, sen åkte vi hem och kollade idol. är redan hemma dock för jag ska ju upp tidigt imorgon och jobba. sen ska jag och sandra nog till hbg. :*

nej nu ska jag försöka sova. hoppas allt är bra med er. poss

Kommentarer
Postat av: lojs

saknar dig :(

2010-09-30 @ 23:02:30

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0