tänka positivt

mår lite bättre idag! och ska snart till tandläkaren..! jobbigt att vara sjuk och deppig på samma gång. men ska försöka tänka positivt och göra det som är rätt för mig :)

är sugen på att börja plugga till hösten!! :) ska bara ta reda på var jag kan läsa det jag vill läsa, så att säga ;)

jag har iallafall så gollia vänner :*

nu måste jag snart gå till bussen.. usch, orkar inte gå ut.. vill bara vila i sängen. (hoppas jag inte har några hål i tinderna..)


mörk leskig bild.. (alla mina webcambilder blir ljusa när man tittar på dem i datorn men mörka när man lägger ut dem, knasigt va?)

Kommentarer
Postat av: JAWNA

Du är jättesöt iaf :)

2010-09-06 @ 16:09:16
URL: http://jawnas.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0