okej, jag bloggar lite ändå

fan vad jag kräker på min vardag för tillfället. jobbar fel dagar och har inget att göra nästan.. känner att jag bara måste komma härifrån och hitta på något! komma bort från stan med samma folk hela tiden.. (fast vissa är ju fina)

är megafestsugen men kan inte festa förrän på lördag men då kan ingen annan festa. skoj för mig. verkligen! jag har inte varit såhär uttråkad som jag varit på senaste tiden någonsiiin. vill bara göra saker hela tiden men folk har inte tid eller orkar inte.. maja är rätt spontan av sig och det är skönt. men kan ju inte tvinga med henne hela tiden ;) jag vill bara ha pengar och sticka till göteborg eller ngt mysigt men måste spara allt så jag kan vara borta så länge som möjligt i juni. är ledig tredje juni till trejde juli. hihi kommer bli underbart.

hade överraskningsmiddag för elin igår. gud vad fin hon är. så chockad hon blev när alla vi hoppade fram och överraskade henne. mysig kväll!

idag har jag jobbat. mkt på jobb och mkt folk. det gillar jag! :) sen skulle jag egentligen på förfest hos ewe med elin osv men blev inringd till jobb ett tag imorgon..

nu ska jag iaf inte titta på big brother för deras playtjänst klöddar. jävla skit. haha!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0