just det, jag hade en blogg!!

haha är värdelös, jag vet. hade glömt att jag hade en blogg. den är bra att ha när man har saker som man behöver skriva av sig men som är för långa för facebook.....

sist skrev jag att jag ville till usa. nu är det bokat. jag och sandra åker den 5e oktober och jag ser fram emot det jättemycket :) ska växla min lön till dollar dirr när jag får den. :)

har jobbat mycket på senaste tiden och har inte varit så stressad över det men det är nu när jag är ledig stressen kommer tillbaka.. så många som jag vill träffa och umgås med men jag har inte tiden.. är rädd för att folk ska tröttna på mig och lämna mig. men jag gör så gott jag kan. känner mig hemsk som måste boka in mina vänner i in vardag mer än en vecka innan. sånt ska komma så spontant.. alla små luckor är möjligheter för en lite träff med någon kär. men jag då? jag kommer dö i förtid om jag inte får ha dagar som idag. jag har inte gjort ett skit. eller okej det har jag, jag har städat hela huset, slängt sopor, tvättar, diskar och lagt ut grejer på blocket. men inget tvång, ingen jag måste träffa, inget jag måste göra. fyfan vad skönt det är.

samtidigt älskar jag när saker är inplanerade. nästa vecka händer det jättemycket.
måndag: lunch med elin i stan, sen jobb, sen packa med andrea som lämnar mig för göteborg igen </3
tisdag: jobb sen räkor hos fröet
onsdag: jobb
torsdag: kalmar med lollo
fredag: heldag med anna och kräftskiva
lördag: avskedsmiddag för lollo + utgång

det som gör ont i mig är att jag inte kan träffa alla mina vänner varje dag. men det är rätt omöjligt, det har jag börjat märka.. fan!!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0