kanske ska börja blogga?

jag kom på en grej. jag kanske ska börja blogga lite så att mina vänner som inte bor här hemma längre eller som jag inte träffar allt för ofta ändå vet att jag lever.. ;) lollo, du får gärna börja blogga om ditt liv i kalmar :D hehe.

fast jag har inte alltid så roliga saker att skriva. men idag "missade" jag bussen och lyckades cykla ner till stan på 12 minuter. wow, jag är grym. jobbade bara i fem timmar idag, sen hämtade mamma mig för vi skulle passa huliganbarnen! söta de är :) fast inte så sött när matheo skallade mig så mina tänder gjorde hål i läppen. men det överlever jag väl ;)

nu ska jag äta lite och titta på efterlyst. imorgon blir det fem timmars jobb igen. lagom :) jag längtar efter helgen o festligligheter! untz untz

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0