bikini

har deppat hemma idag...! sket i träningen för var inte pigg på det. men har gjort andra nyttiga saker ändå! fettat in och impregnerat tre par skor, strykit kläder, rensat garderoben, dammsugit hela huset och dammat, rensat lite till, tömt diskmaskinen, fixat med lite papper och gjort ansiktsmask och noppat ögonbrynen, gjort sit ups och armhävningar och tagit hand om min piercing! :) det känns skönt att få saker gjorda!

jag sitter och tittar på bikinis. inte många fina där finns denna säsongen.. trist!

 
 
 
1. tycker det är rätt sött med en liten (eller stor) rosett! :)
2. fina färger, dock måste man vara brun. men jag har svårt för att hitta underdelar som jag gillar & med den har man många färger att välja bland ;)
3 & 4. jättesöt med volangen och blommiga tyget. den hade jag kunnat tänka mig!
5. fina enkla trosor, men med en snygg detalj.
6. så jävla ball. men ingen snygg bränna man får av den. men cool!

nu ska jag betala en räkning. hehehe

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0