jobbigt!

idag har nästan varit den jobbigaste dagen.. har hållt igång hela veckan så har inte tänkt så mycket på att jag vill äta godis. men nu jävlar. godiiiis. det är godisets dag idag.. lördag. fan! men när jag börjar träna och har ett sunt liv kan jag äta godis ibland. det ser jag fram emot!

jag ska börja träna imorgon. har inte hunnit i veckan. det ska bli skönt. för varje träning kommer jag närmre min målvikt! underbart.

tur att jag gillar svampsoppan jag äter varje dag. har till och med börjat gilla gröten! det går bra, trots att det är svårt. men är man awesome så är man! ;)

ska bli spännande att väga mig på tisdag. se om jag gått ner något..! det hoppas jag. jag tror kanske ett kilo! men det får vi se!

nu blir jag peppad att träna. hihhi. och ni är gulliga som bryr er. det betyder mycket :)

Kommentarer
Postat av: Emma

du är såååå duktig! Bra att du ska träna i morgon också. :) puss på dig och klapp och kram och mys och lite av allt möjligt!

2011-02-05 @ 21:18:42

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0