långt inlägg

hejsan alla glada!

resultatet av vägningen blev bättre än förväntat! så jag är glad och fick tillbaka motivationen. idag är första dagen på länge som jag faktiskt inte varit sugen på något. jag har varit så uppe i varv så har inte ens hunnit tänka på mitt marabou.

jag har alltså jobbat idag. inget skoj som hänt. bara segt som vanligt men jag trivs ändå. tiden får dock gärna gå lite fortare! morgan kom in och snackade ett tag och så tittade mamma in en runda :)

jag känner mig så himla uppe i varv, som sagt. vet inte varför. är både stressad och flitig. jag har tränat core idag. hann dit på en kvart från jobb och kom på att jag glömt plånboken på jobb.. sen åkte jag hem, satt fötterna i ett fotbad, filade dem, smorde in, rakade benen, städade på rummet, åt min soppa, skickade in anmälan till a-kassan, ringde pappa osv. så skönt att göra saker som bara hänger över en annars..

jag bokade även resa till london igår. ska bli jätteskoj att få umgås med lollo i några dagar. dock jobbar hon så blir nog mycket egentid. men det behövs det med. jobbar ju fem dagar i veckan om inte mer så är gärna lite ledig och ensam.

dock är jag orolig över mina pengar. jag bokar och har mig, går ner i vikt som kostar pengar (även fast man inte längre fikar) och går på en hudbehandling. ytterligare en sak är att jag fått ledigt i juni så jag och ida ska utomlands då. hur fan ska jag ha råd med det? hm.. time will tell!

aja, kände att jag behövde skriva av mig lite och uppdatera mina vänner. hinner ju knappt klippa naglarna så att träffa vänner just nu är det inte jättegott om tid för.. tyvärr! jag saknar er.. men ni märker att jag har mkt jobb och träning och det ena med det tredje.. :(

imorgon blir det jobb i Lund. sen ska jag äta på Basilika med mamma :D ska bli skitmysigt! vi har så roligt tillsammans nu för tiden! sen ska jag träffa fröbbe ett tag. najsss.

ser fram emot helgen. firande av andrea står på schemat!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0