tankar

just nu är det jobbigt.. jag är sugen på marabouchoklad.. fan!

det är skitmkt att lära sig på jobbet.. men det verkar som jag kommer få jobba en hel del framöver. både i landskrona och på andra ställen vilket är skitskoj!

jag är sugen på att klippa av mitt hår. klippa det till lite under axlarna. frågan är, kommer jag vilja ha mitt långa i sommar?

imorgon ska jag jobba sen ska jag följa med emma när hon tatuerar sig, om jag orkar. hoppas verkligen att jag gör det.
ser fram emot lördag. då ska det bli enklare sägs det.. men vi får se!

det var väl allt jag hade att säga just nu.. nu ska jag titta på tv.

(jag önskar jag var smal och kunde äta vad jag ville, när jag ville.. livet är orättvist.. jag saknar mitt godis.. det är min napp :( )

Kommentarer
Postat av: emma

du är så duktig! tyvärr är inte allt i livet så enkelt men det kommer bli. Tänk så snygg du kommer att bli och så bra du kommer att må. Det är mer värt än en chokladkaka, ellerhur? :)

2011-02-04 @ 08:24:42

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0