vill åka till london nu!!

fan vad jag ser fram emt london! ska inte slösa ett ruttet öre och bara shoppa en massa. jag får tydligen ha 23 kg i bagage så tar inte med mig ett skit och fyller väskan! ;) om jag nu har råd..

jag måste hitta ett par söta ballerina med en stor blomma framtill och en fin vårjacka. kanske en poncho. :)

dock måste jag ha ett par nya jobbeskor med och där finns ju ett par fina beiga med en stor blomma på som ska komma till nån håkanssons men inte förrän kanske vecka elva.. vet inte om jag orkar vänta! :/

sen får jag gärna hitta en fin väska och en marc jacobs nyckelring :)

hihih sparasparaspara!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SLÖSA INTE :)

2011-02-18 @ 22:01:33

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0