kors



har köpt typ en likadan ring som på bilden. mums... hehe
sitter och fryser i köket..! och väntar på att sandra ska höra av sig. vi ska nämnligen äta sen gå på bio :) moojsit.

innan idag har vi kollat på bil åt henne. det sjuka är att på ett ställe vi var på frågade de om hon hade nån bil att köra med nu och då sa hon nej så han lånar nu ut en bil till henne, GRATIS, som hon får ha ett tag.. han tog inte ens hennes namn eller något. haha. sjukt, men vad glada vi blev ;) nu slipper vi tåga ikväll. haha!

jag sitter och betalar en räkning nu och känner mig rik som fått mitt lönebesked. hehehe. i'm a rich bitch! frågan är vad vad jag ska göra med alla mina pengar.. resa? köpa bil? flytta? fettsuga mig? förslag tack! haha!

nej nu ska jag ringa sandra. hoppas ni har en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Komma till Linköping!!!! Jag flyttar ju snart och du har inte sett min lilla lägenhet än <3

2011-01-22 @ 09:08:15
URL: http://fridahgomer.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOMMA TILL LONDON???

2011-01-22 @ 10:51:10
Postat av: Sandra

Kanske KÖPA bilen till mig? :D

eller lite ringar till dig själv, du behöver det :)

2011-01-22 @ 15:13:38

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0