robyn 2morrow

hatar när folk snackar med en som om de visste så mycket bättre.. blä!

iallafall, jag är sjuk och hängig.. men imorgon är det robyn. ska strax försöka sova så att jag är fit for fight imorgon! :) ska ta fram biljetter, kläder och sånt som är nödvändigt för konsert :) hehe!

en av mina bästa vänner ville ha med mig till öland över helgen. umgås med vänner, familj och grilla och en massa men vad gör man istället? jo - jobbar. fan vad livet suger vid sånna tillfällen!!!!

so long,

ps, jag saknar dig jättemycket min fina, söta sandra. ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

du är så underbar! saknar dig med snutt

2011-07-06 @ 13:32:00
URL: http://sandrasophi.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0