pysseldag

jag älskar att vara ledig när man jobbar mycket. men vem gör inet det? men man hinner med så mycket bra! igår vaxade jag mina hårga armar med jee på hudvårdsstudion sen hängde vi hemma hos henne ett tag. sen åkte jag och tränade och vägde mig och handlade med maja och myste lite här hemma sen! :)

idag var jag på laserbehandling i helsingborg och sen lagade jag världens godaste mat här hemma. kokosmjölk med curry, nudlar, kyckling, morot och paprika. fyfan vad gott det blev!!! sen slappade jag och träffade mamma nere i stan. köpte lite saker. bland annat ett fint lakan och örngott till mig. blommigt med volang. :D vill bara flytta hemifrån nu när där finns så mycket fint att köpa. :) tack snälla mamma för du köpte det till mig :)

nu slappar jag igen! :) laddar inför innebandyn ikväll. ska (äntligen) få damma av mina klubbor. kommer dock vara urdålig men det ska bli skoj (och läskigt).


 
passar kanske inte så bra till min rockiga vägg! ;)


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0