våren är här!!

sitter här skabbig efter träningen.. borde duscha.. trist ;) haha!

min 20årsfest närmar sig med stormsteg och det ska bli så jävla skoj!!!!

trött på mina soppor och på fettet ;) haha! halva tiden har gått. har jag klarat det, klarar jag resten. hoppas jag!! börjar kännas svårt dock :( 

imorgon ska jag och anna åka på jakt efter en klänning till mig eftersom den guldiga satt fult.... vi ska gå i solbrillor och dricka kaffe på uteserveringar! sen på kvällen ska jag krama min lollis jättehårt :D vi kommer ha mkt tid tsm i mars och det älskar jag! :)

på tisdag blir det sminkkurs i lund. hoppas jag blir fin :)

nu ska jag duscha! ;)

FÖRRESTEN!! lille Matheo har brutit tummen. hur synd är inte det? :( dock lika glad som alltid! mitt lilla hjärta! ♥




Kommentarer
Postat av: Maja

Ska bli så skoj med nästa helg, få ut och dansa med dig. Lääänge sen!

2011-03-06 @ 20:29:01
Postat av: Jaana

Hittade du någon klänning? :D Längtar*

2011-03-07 @ 16:44:51

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0