första dagen på hösten

vilken konstig dag det var på jobbet idag.. och en massa reklamationer. inte skoj inte skoj.. cyklade hem o blev lökig o sur.. men nu är det bättre :)

jag vill bli smal o shoppa. jag vet inte hur jag ska göra i usa. ska jag shop until i drop eller ska jag skriva en lista och följa den rätt så mkt? för jag ska ju faktiskt fortsätta leva efter usa med.. haha. typiskt mig.

ikväll skulle jag egentligen träffa fröberg men jag är så seg så jag tror jag ligger framför tvn hela kvällen istället....
imorgon ska jag till arbetsförmedlingen o sen blir det lite fest hos kyrönen på kvällen! :)

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0