hatar telias köer

telia kan ha de längsta köerna någonsin.. och när vi väl kom fram sa han att jag måste ha kvitto och sökerhetskopiera hela telefonen innan jag lämnar in den.. så jag ser fram emot att få köa ytterligare tjugo minuter och väntar några veckor på min älskling..

dagen har varit bra! sov i nästan tolv timmar inatt och imorse (okej, klockan elva) vaknade jag utvilad. maja o jag stack till väla och gick nog tusen varv (älskar att man kan gå runt nu istället för fram och tillbaka!!). och vilket ställe väla har blivit. i love. sen åkte vi till HK o köpte gotte o sen har vi myst hela kvällen hos henne. gud vad jag har saknat henne :)

nu ska jag vara vaken tills mitt hår torkat och under tiden blir det film :)

Kommentarer
Postat av: jaana

Men du har väl Iphone!? Finns ett ställe här i Malmö som fixar mobilen på 4 timmar!!!

2011-09-21 @ 22:54:10
URL: http://jawnas.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0