inställda planer

välkomnar med glädje (not), världens tråkigaste lördagskväll. förra helgen hade jag tråkigt med vilje. nu med ovilje. jag hade planer men de blev inställda o det suger.... var så festsugen.. :( igår var det lite fest hemma hos kyrre. fan vad trevligt jag hade, dock lite för nykter för de andra. men jag levde på att jag skulle ut o festa idag.... hepp..

annars har jag jobbat heldag idag, på center syd. tiden gick rätt snabbt. ätit kinamat med mamma och sånt ikväll. nu är det fångarna på fortet o sen får man väl lägga sig tidigt så man är pigg imorgon.. då ska jag nog motionera lite. hoppas min kropp inte får sig en chock ;)

ha det trevlig kväll!!


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0